2014. február 1., szombat

03. Chapter


Sziasztok. 
Sajnálom, hogy késtem de nem volt ihletem. Ma rávettem magam és majdnem fél napon át írtam.
Hát igen..nehezen de sikerült.^^
A következő rész fogalmam sincs, hogy mikor hozom, így nem ígérek meg semmit.
Viszont az biztos, hogy a következő rész csak 5 komment után jön<3
Puszil, Carolina. xx

Ahogy ránézte, néhány könnycsepp gurult végig arcán, majd letörölte. Rámszegezte tekintetét, de egyből oldalra fordította fejét és egy újabb sós könnycsepp folyt le arcán, majd le a forró betonra. Mentem felé, de ő a suli irányába indult el. Már-már szaladtam utána, de nem ált meg. Mi ütöt belé? Ő is futásnak eredt, mint én de ő gyorsabb volt ezerszel. Végül befutott a saját termébe ahova követtem. Nem volt bent senki, mivel még elég korán van, ezért nyugodt körülmények között tudunk beszélgetni.
-Niall, mégis mi a franc bajod van? Ennyire szörnyűen nézek ki, hogy elfutottál előlem? - kapkodtam a levegőt.
-Nem csak.. Áhh, hagyjuk. Úgy se értenéd meg. És most kérlek, menj el. - eleget tettem kérésének. Sarkon fordultam és távoztam.

*12:00*
Épp ebéd szünet van és én meg az osztálytársaimmal ülünk a padon és beszélgetünk. Cara és a csicskásai elmentek mellettem és "véletlen" megbukott, majd ami a tálcán volt az mind rajtam landolt. Na most ment fel bennem a pumpa. Megfogtam a narancsüdítőmet és a hajára borítottam. Ezzel én végesztem is - mondtam majd a mosdó felé vettem az irányt, hogy a kajáját leszedjem magamról és rendbe hozzam magam. Odafele menet elég sokan megbámultak és összebeszéltek. Én csak egy "leszarom" fejet vágva mentem előre a kitűzött helyre. Odaértam majd amint említettem rendbeszedtem magam. Épp nyitottam ki az ajtót, mikor véletlen fejenütöttem Carat aki hátraesett és seggre érkezett. Fogta a fejét, miközben engem szidott. Mit sem törődve visszamentem az asztalunkhoz. Leültem és folytattam azt amit abbahagytam.
Már épp egy nagyobb beszélgetésbe voltam Hopeval mikor valaki megbökte a vállam. Felnéztem és Niall volt. Kérdően néztem rá ő meg jobbra biccentette fejét, jelezve nézzek jobbra. Az ütőér is megált bennem. Harry és..és..és egy lánnyal ott falták egymást. Automatikusan feláltam majd feléjük közelítettem. Észre se vették, hogy ott vagyok ezért megköszörültem torkom és rámszegezték tekintetüket. Karom lendült ami az arcán csapódott. Be kell ismernem eléggé sajog a tenyerem de nem érdekel. Megcsalt. Méghozzá az iskolába. Hogy volt mersze? Szóval igazak a hírek és a tények. Harry egy nőcsábász. Kihasználja a lányokat. Az ilyeneket egy kanál vízbe megtudnám folytani.
-Undorodom tőlled. - mondtam már a könnyeimmel küszködve. Nem! Nem ejthetek egy könnycsepet sem ő miatta. - Sajnálom a következő barátnőidet. Csak egy kérdés. Miért? De tudod mit. Nem is érdekel. Kérlek ezek után ne szólj hozzám, érj hozzám vagy valami. Felejts el. - majd egy közeli parkba rohantam. nem érdekel ha lógok és igazolatlant adnak. Nem érdekel. Csak egyedül szeretnék lenni és gondolkozni. Elgondolkoztam az életemen. Amin eddig keresztül mentem. Régen én is mennyiszer kihasználtam a pasikat még anno a Középiskolában. Nem tudom megszámolni, hogy egy évben hány pasim volt. Hogy én mekkora szajha voltam akkor. Mondjuk mit is vártam még akkor magamtól? Azt se tudtam, hogy mi is a szerelem. Na nem mintha most tudnám olyan 100%-ra, de mégis kicsivel érettebb lettem ebben a témában. Annyit megtanultam, hogy ha igazán szeretsz valakit akkor mindent megteszel érte, és küzdesz, hogy együtt lehes vele.
Amíg Harryvel voltam eme pár napba együtt, rádöbbentem arra, hogy nem elég az, hogy ismeritek egymást és megfogtuk egymás kezét mikor hazakisért. Nem gondolkodtam és a szívem után mentem. Buta szív. Az agyamra kellett volna hallgatnom és azt mondani, hogy nem, Harry ez kettőnk között nem fog menni. Sajnálom. És faképnél kellett volna hagynom. De én makacs voltam és a szívem azt diktálta, hogy szorísd a kezét és el ne engedd te buta lány. Ő Harold Edward Styles. Hát igen. Megesik, hogy a csiga pofára esik. Ezesetbe én voltam a csiga, és elég nagyot estem pofára. De mindegy is. Ami megtörtént, megtörtént. Nem tudok változtatni rajta. Térjünk át másik témára..Niall. Ma azt se tudom, hogy miért volt ilyen furcsa velem. Láttam szünetekbe röhögcsélni más lányokkal, de mikor rám pillantot egyből elvezette tekintetét egy másik csajra vagy lehajtotta fejét. És még azt mondják, hogy a nőket nem tudják megérteni és nem tudnak rajta kiigazodni. És akkor én mit mondjak? Az egyik percben Niall jófej, kedves velem a másik percben meg már rám se néz és kerül. Soha nem fogom érteni a fiúkat. Még egy darabig ott üldögéltem és gondolkodtam mindenféle baromságon, mikor eleredt az eső.
-Az Istenit már. - morogtam az orrom alatt. Pedig az előbb még százágra sütött a nap. Ránéztem az időre és már kettőt mutatott. Hazafelé vettem az irányt. Útközbe nézelődtem jobbra-balra és itt-ott az esernyők alatt boldog párokat pillantottam meg. Mosolyogtak egymásra. Őszintén. Nekem mikor lesz ilyen életem? Kérdésemre a válasz SOHA. Van ilyen..Valakinek egy őszinte férj/feleség jut, nekem pedig vagy 100 macska. Az út szélén sétáltam mikor egy kocsi olyan nagy sebességel száguldott el mellettem, hogy lecsapot. Olyan szinten szidkozódni kezdtem, hogy mindenki engem figyelt. Ez akkor bizonyosult bennem, mikor egy csöves szólt, hogy kicsit halkabban vagy magamba. A Föld alá tudtam volna magam ásni. Jobban teszem, ha tovább megyek. Ennél cikisebb helyzet nem is lehetne már.

*Harry szemszöge*
Mióta Bess így megharagudott rám azóta egy lánnyal elég rendesen összemelegedtem. Szó szerint. Brutális a csaj az ágyban. Épp indultam ki a konyhába mikor észrevettem eleredt az eső. Annyira imádom az ablakból nézni, ahogy az esőcseppek versenyt vívnak egymással, hogy melyik ér le hamarabb. Ilyenkor általában az egyiknek szurkolni szoktam. Ne kérdezzétek, hogy miért mert magam se tudom. Ez olyan kiskori szokásból ered ami nálam ez megmaradt. Bambulás közepette láttam egy lányt a túlsó oldalon aki épp leül egy padra. Kiveszi a telefonját majd a füllhalgatót belehelyezi a csatlakozóba és a másik végét a fülébe rakja. Olyan ismerős az a lány, de az arcát nem látom mivel lefelé van a feje. Kinyitottam az ablakot és hallom, hogy énekel. Felemeli tekintetét és akkor bizonyosulok meg, hogy az Bess. Mit kereshet itt és mit csinál?

6 megjegyzés: