2014. január 3., péntek

02. Chapter

Hii guys. xx
Először is szeretnék nektek nagyon sok boldog új évet kívánni.
Másodszor szeretném megköszönni a +2 feliratkozót. Egyre többen vagyunk, amink persze örülök.
Harmadszor kaptam olyan visszajelzést, hogy nem tetszik a blog. Az lenne a kérdésem, hogy mi nem tetszik mert azt elfelejtette oda írni.
Más nincs így itt is a következő rész.
Egyre csak közeledett Ő. De mit akar? A fejembe csak kavarodtak a többnél több kérdések. Nem szokott idejönni hozzám senki. Akkor ő miért a jön ide, és miért ül le mellém? Hogy mi? Igen..itt ülünk egymással szembe és csak egymás szemébe nézünk. Gyönyörű kék szeme van. Teljesen elvesztem benne. Csak néztem, mint ha most látnék elsőnek egy fiút.
- Hahó! Itt vagy? Figyelsz te rám? Hahóó.. - lebegtette a szemem előtt a kezét. A fenébe..ezt nehezen magyarázom majd ki.
- Ja, bocsi csak.. - most mit mondjak? Azt, hogy azért bambultam el mert írtó helyes? Vagy elvesztem abba a gyönyörű szemeibe?
- Köszönöm. Sokan mondták már, hogy helyes vagyok meg szép a szemem. - ahogy érzem a fejem már olyan, mint a paradicsomé. Nem, mint az éretlené hanem, mint amelyik már érett. Körülbelül olyan árnyalata lehet az én fejemnek is jelen pillantba.
- Bocsi csak hangosan gondolkodtam. - néztem a cipőmet miközbe vele beszélgettem. - és miért jöttél ide?
- Csak mert láttam, hogy minden szünetbe egyedül szoktál itt üldögélni. Zavarok? - milyen kérdés ez?
-Nem zavarsz. - az egész szünetett végigbeszéltük és a többit is. Vége a napnak. Épp indulni készültem mikor látom, hogy Harry jön utánam. Mit akar? Ideért és kapkodva vette a levegőt. Azok a fürtök. Egyszer beleakarok túrni és..Miket beszélek én itt össze-vissza? Bess Powell szedd össze magad! Harry egy nagyon agresszív, de vonzó. Minden megvan benne amiben egy fél Istennek benne kell lennie. Kigyúrt test, izmok hegyek-hátán, göndör fürt, brit akcentus, gyönyörű zöld íriszek. Najó, hagyjuk abba az álmuldozást. Még a végén felmondják a lábam a szolgáltatást, és összeesem előtte.
-Huh, Bess csak azt akartam kérdezni, hogy hazakisérhetlek?
-Persze. - felmerült bennem egy kérdés. Miért akar hazakísérni? - Miért szeretnél hazakísérni?
-Csak..mert.. - vakargatta tarkóját és a betont kezdte el tanulmányozni. Ohh, szóval ilyen az a helyzet mikor Harry Stylest zavarba hozzuk. Ez tetszik. Sétáltunk és beált az a kínos csend. Én is követtem példáját és lehajtott fejjel mentünk tovább. Egyszer látom, hogy Harry az én kezem felé nyúl bizonytalanodva, majd megfogja és összekulcsoljuk egymás kezét. HIHETELEN!! HAROLD EDWARD STYLES MEGFOGTA A KEZEM! HALJÁTOK EMBEREK!! Belül repdestem a boldogságtól, de ahogy ránéztem ő is, mivel örült annak, hogy nem húztam el magam és nem pofoztam fel vagy valami kis akciót nem vágtam le vele. Megáltunk és egymás szemeibe néztünk, mikor odahajult hozzám és egy puszit nyomott arcomra. Ide az enyhe kifejezés nem segít, hogy egyből vörös lett mindkét orcám. Előremeredt és mentük tovább immár kéz a kézben.

*Harry szemszöge*

Kezdett kellemetlen lenni számomra ez a nagy csönd.  Lefelé eresztettem tekintetem és eszembe jutott valami. Hátha sikerül. Közelítettem a keze feléés amikor már közel jártam megfogtam. Gyors becsuktam szemem, mert hát ilyenkor váratlanul leken nekem egy taslit vagy elrántja a kezét, esetleg legrosszabb esetbe elrohan és utálni fog. DE NEM. Csodák léteznek és szint úgy ujjait az én ujjam köré fonta. Megáltam. Na és most jön a neheze. Odahajultam hozzá és adtam neki egy puszit. Előremeredtem és folytattuk a sétát a háza felé. Körülbelül 10 perc alatt ott is voltunk. Már épp indulni akart be mikor megszólítottam.
-Bess, várj egy kicsit! Mondanom kell valamit. - féltem..Mivan, ha azt mondja, hogy "Ugyan már Harry. Tudod jól, hogy én mindig is csak barátként tekintettem rád. Ezt is csak azért mondod, mert most egymás kezét fogtuk és adtál egy puszit." Féltem ettől a választól. De izgultam is egyben, mivan ha igent mondd? - Bess, ami ma történt az felettéb nagyon jó volt. Ráébresztett arra ez a kis cselekmény, amire eddig csak kérdések ezrei voltak. És most talán a kérdésemre meg is kapom a választ. Bess, lennél a barátnőm? - egyszerre megkönnyebültem, mert kimondtam, másodszora meg ott volt bennem az is, hogy visszautasít. Már vagy 3 perce csak áltunk, bennem a remény kezdett elfoszlani, mikor végre megszólalt.
-Igen Harry, szivesen leszek a barátnőd. - ezzel a nyakamba ugrot és megöleltük egymást. Még pár percig öleltük egymást mikor eltávolodott és lassan közeledni kezdtünk egymás felé. Ajkunk összeért, és mint aki a mennyek között pihe-puha felhőkön ugráltam a boldogságtól. Hogy miért? Mert magamové tudhatom a suli legeslegszebb lányát. Vannak a suliba még szépek, például Hanna Kox, de az a lány egy műbaba. Plasztikásztatott csöcsök, nincs lengőbordája, így mint egy nem is tudom mire hasonlítő, nem mondhatni emberi lény. De térjünk vissza Bessre, aki nem sminkeli agyon magát, mivel természetesen is gyönyörű, nem rakja ki mindenjét, mint Hanna. Stílusérzéke égbetörő. Szinten mindig a legújabb divat van meg neki. Mondjuk nem csodálom, mivel modellkedik ahol nem kis pénz jut a markába. - Harry, nincs kedved bejönni? - édes hangja húzott vissza a valóságba, pedig tudtam volna még róla mesélni sok-sok pozitívumot. Beljebb lépve levettem a cipőmet és körülnéztem. Léptem hármat és egy nappali félesébe érkeztem, ahol a konyhára is nyílik kilátás. Gyönyörű.

Míg kiábrándoztam magam, Bess minden erejét bevetve próbált a lépcső felé toszigálni.
-Kíváncsi vagy az én szobámra? - hevesen bólogatni kezdtem. Ki nem lenne kíváncsi. Biztos nagyon stílusos lehet. Ahogy beértem kérdésemre a választ meg is kaptam.

Igazi csajos szoba. Belépve kis birodalmába, én meg tátott szájjal által az ajtóba. - Gyere már. Még odacsurog a nyálad. - erre felkuncogott. Istenem, az a kuncogás.
Még megmutatta az édesapja szobáját, a dolgozószobát, 3 fürdőhelyiséget, egy konditermer és a medencét. Mikor megláttam, hogy van konditerem, menten elájultam. Minden álmom az volt, hogy legyen egy saját konditermem. Erre meg neki van.
-Szoktál kondizni? - kérdeztem érdeklődve. Ő csak bólogatott. Odamentem és láttam, hogy legutoljára egy 20kg sújt nyomtak ki. Na a kis pöcsök hozzá nem nyúlnak ezek után ha megtudják. Hirtelen csörögni kezdett a telefonom. - Bocsánat, ezt fel kell, hogy vegyem. - legyintett, hogy semmi baj majd a szobájába ment. Gondolom.
-Szia Harry. Merre vagy pajtás? Elkéne fuvaroznod engem a Nando's-ba. - mondta Niall. Hát igen, hova máshova.
-Cső. Bocsi, de most nem érek rá. A barátnőmnél vagyok. - elképzeltem Niall fejét, ahogy szemöldöke az egekig repülnek és csak érthetetlenül néz. - Majd holnap megtudod ki az a suliba. Na csákó. - ezzel bontottam a vonalat. Indultam Besshez fel a szobájába mikor fürdőruhába jött le a lépcsőn. Gombóc a torkomom, szemem XXL-es nagyságra nőtt, férfiasságom az égbe áll. Najó az utolsó nem igaz, de majd annak is elljön az ideje.
-Harry jössz medencézni? Pont jó a víz. - ezzel nem is várattam meg, trikóm, nadrágom repült szerte széjjel én meg a vízbe csobbantam. Hülyéskedtünk, egymás nyomtuk a víz alá, versenyeztünk és ami a legjobb, hogy víz alat csókolóztunk.
Amilyen gyorsan el is ment a délután egyből követte a hideg este. Kocsiba ülve szálguldok az utcákon keresztül. Végre elértem a házunkat. Niall már aludhatott, mivel nem égett sehol se a lámpa. Beálltam a garázsba majd onnan nyílt egy ajtó a konyhába. felrohantam a szobámba és a fürdőszobát céloztam meg elsőnek. Letusoltam majd ágyba bújva egyből álomba merültem.

*Bess szemszöge*

Hajnali 1 óra és én még mindig nem alszom. Valamivel lekéne fárasztanom magam. Tudom is már, lemegyek a konditerembe. Körülbelül 1 óráig kondiztam, mikor azt vettem észre, hogy már-már lecsukni készül szemem. Végülis még jó, hogy van itt egy kanapé.
Reggel mint egy zombi úgy keltem fel. Felballagtam a saját fürdőmbe és a tökürbe néztem. Azt hittem eltöröm a tükröt, olyan látvány fogadott. A végtagjaim zsibbadtak és fájtak. Biztos a tegnapi kondizástól. Gyors ( ami a gyors nálam 30 perc) egy elfogadható külsőt varázsoltam magamra. Most márcsak a ruha maradt. Benéztem igencsak nagy gardróbomba és kémlelni kezdtem a ruháimat. Kipillantottam az ablakon, meggyőződve, hogy ma jó napunk van Meg is van már. Egy pink róvidnadrág, egy fehér póló amin fekete felirattal az ált, hogy PARIS, rózsaszín Converse csukám, egy füllhalgató kíséretében vittem véghez az összeállítást.


Kiválasztottam még pár hozzáillő kiegészítőt, Iphonomba beledugtam a fülesem végét, táskám a hátamra és indulhattam a suliba. 10 perc gyaloglás után megérkeztem a nagy vaskapuhoz ahol csak szálingóznak be a többiek. Néha odaköszönt egy-egy végzős srác. Ez fura. Soha nem köszönnek nekem, főleg nem a futballcsapatból. De legalább feldobták a napom, mert amikor elhaladtam mellettük utánam fütyültek, és ezzel pír vonult az orcámra. A kis jelenetett Harry is látta, aki elég mérges lett látottak alapján. Egy csókkal köszöntöttük egymást, majd kéz a kézbe indultunk az osztálya felé. Mikor odaértünk váltottunk egy gyors búcsúcsókot és bement a terembe. Nem bírtam ki, hogy ne nézzek be mosolyogva rá, de ahogy megláttam Őt egyből elszált minden boldogságom. Azthiszem megbántottam..
Kérdés: Örültök, hogy Harry és Bess összejött?

9 megjegyzés:

  1. Szerintem írtó helyesek együtt, de ezt Niall is így gondolja?? Imádom, siess a kövi résszel!! <3 :) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek és hát majd meglátjuk Szőke hercegünk mit gondol ;)

      Törlés
  2. Niall szimpibb Bessel. Szerintem nem illenek össze. Csak vélemény.

    VálaszTörlés
  3. Szia. Most találtam a blogot és nagyon tetszik az alapsztorib:) Egy kisebb észrevétel: néhány helyen kicsit figyelj jobban a helyesírásra. De ettől fūggetlenül nagyon élvezhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. örülök, hogy tetszik és figyelek rá akkor jobban:) köszönöm, hogy szóltál.

      Törlés
  4. Szia:)Nagyon jó a blogod:D És ez pont jó maradjon Harryvel*--*:33

    VálaszTörlés